marți, 16 iunie 2009

nu mai am tigari

da, este oficial. nu mai am tigari. ultimul pachet mi l-am cumparat vineri seara. de atunci, mai mult sau mai putin discret, am tapat. pe toata lumea: oameni de pe strada, meli, bahama, vecini, catei, purcei. pe toata lumea. trist este ca si oamenii pe care ii tapam au inceput sa tapeze pe altii ptr ca i-am saracit eu:D
anyway.... in marele meu avant de a strange bani de tigari, am inceput sa cotrobai cu stoicism prin toata camera, dupa cas$h (da, stiu ca e scris ca la cocka). si, dupa cautari infrigurate, disperate de aproximativ 3 minute am gasit in urmatoarele locuri, urmatoarele sume:
*poseta rosie din piele-lac: 5 bani+ una bucata pastila "Algocalmin"+ un fluturas de prins parul
*poseta negru-verzui din piele lac: 20 bani+ mai multe servetele intarite. nu cunosc substanta si nici nu vreau sa ma gandesc la ea
*poseta argintie: nimic pentru ca am curatat-o ieri de ultimele monezi ca sa imi iau inghetata+ un fluturas de prins parul
*poseta neagra piele mata: 50 de bani+ 3 agrafe negre de prins parul
*rucsac albastru primit moka anul trecut la concurs la brasov: costum de baie(????) si balsam de buze avon cu pepene (este inca functional desi se intinde. cred ca nu o sa il mai folosesc)
*mapa cu gagica blonda cu un munte de sticle de alcool la picioare: nimic
*geanta de carpa cumparata de la bruxelles b-)- nimic
*rucsac argintiu de la orange- un prezervativ folosit (?????)

prima concluzie... cu banii ce ii mai aveam in portofel, plus ce am mai gasit prin colturi ascunse si 100% nesanitare, am strans onorabila suma de 4,5 lei. adik patrujcinci de mii de lei vechi. ma pish pe ei. mai am nevoie de douashapte de mii de lei ca sa imi iau tigari.
a doua concluzie... daca mi-as vinde toate posetele si toate gentile si toate rucsacele mi-as plati chiria in anglia pentru 3 luni.
a treia concluzie... ce dracu fac cu atatea agrafe de prins parul??? si daca tot am atatea, de ce o intreb mereu pe luciana "bah... ai si tu ceva de prins paru'?"
a patra concluzie... nu mai am bani de tigari

brb

ma duc sa caut si in cutiile de sub pat. daca tot nu gasesc, atentez la pusculita sora-mii

Un comentariu:

L spunea...

Pisi, eu mi-am cumparat "Cum sa te lasi de tigari fara sa innebunesti". Daca e buna de ceva, ti-o dau la reciclat.

Ps: De luni incepe calvarul?
Bafta multa si pumni stransi.

Ps2: Imi esti datoare cu niste pozeee.