marți, 16 septembrie 2008

aheam...

imi mda...deci nu am mai scris de vreo luna. si sincer, nici nu imi era dor:D. am intrat pe aici insa, pentru ca locu' asta, scriind, ma ajuta sa imi pun ordine in creieras. o sa recunosc o chestie cu privire la mine, pe care am incercat cat de mult am putut sa o tin ascunsa.
dap, e secret...
simt cum in mintea ta, deja iti scrii un scenariu de telenovela. chiar daca recunosti sau nu, fata de mine sau fata de tine, nu conteaza, fiecare celula a corpului tau este surescitata la ideea unui secret. la inceput, ridici sprancenele plin/a de curiozitate, apoi incepi sa te foiesti pe scaun, citesti in gaba, sari peste randuri, doar-doar vei gasi acea informatie proaspata, suculenta, care iti ofera cateva clipe orgasmice. crezi ca eu nu stiu? crezi ca eu nu am alergat dupa secretele altora? pana mi-am dat seama ca am si eu. atunci, am inceput sa alerg dupa ale mele...
so
unul dintre marile mele secrete este ca... in acest corp "mirobolant" al meu, dincolo de piele, unghii vopsite, mascara, ruj, alunite, se afla doi oameni.
banuiesc ca dezamagirea ta este uriasa. te asteptai la o barfa ieftina, cu cine m-am mai culcat recent, sau cu cine as vrea.
ei bine... nu prea importa cu cine as vrea eu sa ma culc. sexul este minunat, sublim dar lipseste cu desavarsire in viata mea. momentan:))
probabil ca te gandesti "wtf? toti avem perioade din astea..."
mmm... imi pare rau sa te dezamagesc dar eu nu am perioade:p eu sunt mereu asa... pot zice ca sunt foarte statornica in deciziile mele. dar statornicia mea este extrem de nestatornica. nu cred ca intelegi si nici nu ai cum...
dar spune-mi! cum poti sa alegi intre tine si altcineva? cum poti sa te gandesti numai la tine, fara sa ii ranesti pe cei din jur? cum poti sa alegi fericirea ta cand fericirea ta nu te alege pe tine?
sunt foarte incoerenta acum pentru ca nu pot fi altfel...

Niciun comentariu: