luni, 10 noiembrie 2008

colb, praf, nisip si altele...

mda. deci in mod oficial sunt beata moarta. a trecut ceva vreme de cand am baut cu mama. sfatul meu: in momentul in care mama voastra deschide o sticla de sampanie, FUGITI! cu siguranta nu va veti putea abtine si veti ajunge in starea in care sunt eu acum...  am venit deprimata acasa, era pana de curent in tot cartierul si am simtit o senzatie groaznica de moarte... 
asa cum zice sorescu intr-o poezie ("Boala")... "doctore, simt ceva mortal aici in zona fiintei mele... si [...] si ma trezesc in fiecare dimineata cu o senzatie de iarna". dimineata mea a fost adorabila. m-am simtit cu o sila groaznica asa ca in loc s aplec la scoala, m-am bagat inapoi in pat. am visat lung si greu si somnoros. nu cred ca ma intelegi... nu cred ca ai visat verodata ca mine. eu visez mult... si am vise ciudate, si simple si complexe si pline de nimic. nu sunt pline de nimicuri. sunt pline de tot si de nimic.
god... cred ca momentan sunt mai greu de inteles decat noica:)). e culmea... la ora de filosofie ii inteleg pe toti mai putin pe "stimabilul" domn noica... nu stiu de ce. .. 
dimineata am visat... am visat-o...:)) ce amuzanta sunt. de ce as visa-o pe ea?  ea este ceva ce nu poate fi explicat. ea este totul... ea este micul dejun, cartea me preferata, prima noapte de amor... si ultima. ea este prima, ultima si tot ce e intre ea si ea. cu siguranta cand ma voi trezi din ameteala asta, va trebui sa sterg postarea asta. de retinut: sa nu scrii niciodata ascultand vama veche si fumand=))
i'm just a cloud...looking for a friendly crowd.
stiti care este partea nasoala? ca tot ceea ce am scris eu pana acum, mi se pare groaznic de logic.
okey...gata,,, imi revin
am ajuns la concluzia ca bunu' meu prieten bobo, are dreptate. eu ma arunc ca disperata in fel de fel de relatii doar din dorinta de afectiune. wtf? de ce nu pot fi fericita si singura? ce a atat de infricosator la singuratate? 
momentan, am ramas fara prieteni. nu il mai am decat pe bobo... nu am prietene, nu am prieteni, nu am nimic... doar mama saraca. 
acum ascult "nu am chef azi"... ce amintiri frumoase am pe mel asta... "s-a ridicat usor... avea un umar gol..." :X:X:X. la dracu cu viata mea...
:)) sunt constienta ca nu trebuie sa mai scriu nimic pentru ca este pur si simplu ilogic tot ceea ce scriu eu acum... dar... daca ma voi opri o voi lua razna... 
cred ca asta este cel mai sincer articol pe care l-am scris vreodata=)))
au trecut ani si viata s-a schimbat...

Niciun comentariu: