miercuri, 12 noiembrie 2008

doors

sunt in cafeneaua mea preferata si beau ceaiul meu preferat si fumez tigarile mele preferate si astept. nu stiu exact ce astept. dar am in suflet o neliniste, o emotie ca de examen. urasc asteptarea. simt ca nu mai am stare, imi tremura picioarele, inima mi se agita iar stomacul mi se urca in gat. ma uit la ceas din 5 in 5 minute si descopar ca... au trecut doar 3:)
in fata mea, la o masa, e un "nenea" care sta tot singur ca si mine. are cearcane si pungi sub ochi, obrajii scofalciti cu pometi proeminenti; doua taieturi danci ii brazdeaza obrazul. se uita la mine pe furis. il surprind atunci cand imi ridic ochii din foaie ca sa scrumez. il interesez cu sigurata... Parca ii citesc gandurile si ii vad imaginile mintii, ca niste diapozitive vechi "De ce o fi purtand doliu fata asta? Atat de tanara... Oare i-a murit un bunic, un parinte, un frate, o sora? sau iubitu'...". Mda. Sunt o vaduva tanara. de o saptamana ma imbrac numai in negru. Dimineata, cu ochii pierduti in negura somnului, alge numai haine indoliate. Curand se vor mira si profii, si colegii si...ele. Cinse sunt ele? nu pot sa zic. e secret:P. e secret pentru ca... nici eu nu stiu cine sunt. am trait intr-o lume a aparentelor:)
la masa din stanga domului (care deja se holbeaza de-a dreptul la mine) sunt un tanar si o tanara ce se saruta de mama focului. se privesc in ochi si se joaca unul cu parul celuilalt. sunt de putin timp impreuna. le cunosc privirile... sunt timide, dar in acelasi timp, pline de o curiozitate senzuala molipistoare.
prietenul meu s-a plictisit sa tot astepte un semn din partea mea asa ca a cert nota. I'm sorry "ma frend" dar nu ma interesezi. poate daca as fi fost mai plina de chef, ti-as fi zambit, mi-ai fi vorbit iar ceaiul meu ar fi trecut pe lista ta. . . DAMN... m-am inselat. Nu se da batut. Si-a mai luat o cafea...
afara ploua ca la stana si m-am udat la picioare. le simt reci si inerte. oare asa iti simti corpul cand mori?

Niciun comentariu: