luni, 30 noiembrie 2009

evening

mda... bye bye london!
pana la urma nu am mai plecat in londra sa il ascultam pe nachos pentru ca, prietenul meu a avut o criza de personalitate si m-a amenintat ca ma "lasa in pizda maica-mii aici" si ca ekl "pleaca la mama dracului acasa". asa ca mi-am luat catrafusele, adik tutunu', foitzele, filtrele si restul de demnitate, si asa cam sifonata, si am plecat la irina. numa' bine ca nici ea nu o taiase in london din cauza mea si a lu' baha.
hotarate sa ne bucuram cat mai mult de seara de vineri, mi-am folosit farmecul personal, genele rimelate si zambetul larg ca sa cumpar tigari ADEVARATE si alcool de la tesco. in mod surprinzator, pentru prima oara in 3luni de zile, atat la casa pt tutun cat si la self check-out, 2 tipi. englezi, blonzi si buni :"> nu aveam pasaport...nu a contat:D aparent, arat destul de minunata (nu batrana!!!!), sa nu imi ceara ID.
mergem la irina... bem... incercam sa fumam. numai ca nu aveam bricheta. asa ca am iesit in fata casei sa vanam pe cineva cu "a lighter". am gasit la uin boschetar imbracat in salopeta. avea bricheta in pantalonii de sub salopeta. in momentul in care si-a bagat mana in salopeta sa "o" scoata, mi-a trecut intreaga viata sexuala prin fata ochilor. nu cuprindea niciun alcoolic boschetar imbracat in salopeta. ne aprindem tigarile, le fumam... mergem in casa...bem...bem...bem...bem...bem...bem...bem...bem...bem...bem..etc
la 12 noaptea ne trezim sa plecam la londra. cautam tren/microbuz/autobuz/bicicleta/avion/caruta trasa de boi. nimic spre londra... ne razgandim, sa mergem la Romanian Party in Linen Store... eu aratam ca un castravete murat si abia ma tineam pe picioare. nici irina nu era mai bine, doar ca arata minunat:))
si ce fac absolut toti romanii cand nu au unde sa se duca, si sunt beti??
nu va ganditi la asta:P irina e fata cuminte si nu face sex aiurea
am inceput sa vb despre revolutie... iar discutia noastra, urmata de melodii de la cenaclul flacara si aminiri ale parintilor, ne-au deprimat in asa hal incat l-am iertat si pe baha pentru chestiile nu tocmai inaltatoare pe care mi le-a reprosat. btw... voi va distrati cu mine? el mi-a zis ca nu...

anyway...am plecat acasa la 2 fara un sfert... mi-a tzatzait curu' pana am incuiat usa dupa mine. diuds and diudets... nu mergeti noaptea prin canterbury, pe stradute laturalnice. e the freakiest thing ever. se auzeau picaturi de ploaie cazand prin tufisuri, cate o pisica miorlaia de ti se ridica parul pe ceafa.. very yucky...
anyway... a fopst foarte frumos. a doua zi nu mm-a durut capul. din contra, am fost si la munk:D iar bahama si-a cerut iertare...
si cu dedicatie speciala pentru irina... fara numar...
"margaretoooooooooooo.... vino'ncoa!!!!!!!!!!!"
cheers mates

Niciun comentariu: