vineri, 27 noiembrie 2009

incetul cu incetul

incetul cu incetul, voi incerca sa imi readuc la viata blogul. Culmea este ca eu am fost rpima persoana din fosta mea clasa si din toate grupurile in care ma invarteam, care si-a facut blog. Si tot eu sunt cea care s-a lasat pe tanjeala.
Anyway, asa cum ai aflat din articolul de acum cateva ore, locuiesc in mod oficial si cat de cat legal, in UK. UK este Anglia;)
It really sucks. E frumos, curat, civilizat; dar, mori de foame. Cu foamea te mai descurci cum te mai descurci dar...mori de seteeee!!! Scumpa bautura in draci. Si habar n-au sa se distreze.
La un PAL Session (Peer Assisted Learning Session) de la Uni (nu ma refer la "unii" si la Uni, care vine de la University), toata lumea a fost foarte socata ca in Fresher's week (prima saptamana din an), nu am fost la nici un party la Student's Union. Bineinteles ca nu am fost, daca Georgiana (pt mine va ramane mereu Georgiana, chiar daca acum o cheama Elena:P), mi-a spus ca a ajuns acolo la 10 iar la 11 s-a terminat tot! In cautarea mea de distractie alcoolica si vomitareasca, am alergat la Romanian Party in Club Loft care a fost o foarte mare tzeapa. In afara de faptul ca prietenu' meu a trebuit sa dea o lira la intrare si ca am platit 5 lire pt un pahar de vin de rahat, tot cheful s-a sfarsit la ora 1:). Da, dragilor. In minunatul stat in care locuiesc, toate barurile si cluburile se inchid la 1, maxim 2. In seara asta este inca un Romanian Party, dar voi spune pas. Imi pastrez energia pentru cel de marti, cand fiind ziua nationala, ma voi imbraca in strai de sarbatoare si ma voi duce sa ascult imnul Romaniei, tot la Student's Union.
Ah...da.... Saptamana trecuta am iesit in club, sa il ascult pe Nachos cum mixeaza (daca esti din Canterbury, il cunosti cu siguranta pe Nachos). Si am fost in Alberry's (or smth like this). A fost foarte dragutz... pana s-au imbatat toti ciutanii englezoi de 18 ani, care nu au mai baut alcool pana la varsta asta (pt ca nu au voie in cluburi si nu le da nimeni alcool sau tigari la magazin), si au inceput sa se bata, sa injure si sa borasca peste tot.
La un moment dat, vine unu' la mine si ma intreaba daca sunt prietena cu DJ-ul. "maybe... why?". vroia o melodie a lui james brown (who the fuck is james brown????). Era ziua ciutanului, facea 18 ani si era prima data in club. Virginitatea si disperarea lui erau deja mai mult decat evidente, vizibile, etc... Asa ca dragul meu iubit ma pune sa ii propun lui si prietenului sau, un englez la fel de distrus si pizdo-phobic, sa facem un threesome. Eu si ei doi. Cei doi englezi. de 18 ani. pentru moment, parea chiar foarte fun dar, la 5 minute mai apoi, s-au incaierat si au fost dati afara. uraat,,,
ma intreb cum reactioneaza cand vad o femeie goala.
anyway...
nachos a mixat bine
a fost foarte dragutz... si am cheltuit 20 de lire, asa, de fun...
si tot de fun, in seara asta plec la londra sa imi iau bataie in club pasha. nu de alta, da' ma roaga irina frumos...si imi place la londra.... si... mixeaza nachos, saracu'

Niciun comentariu: