vineri, 27 noiembrie 2009

finally

Sunt in UK de 2 luni si un pic. Acum mult timp, credeam ca Romanica noastra e nasoala, un colt jegos unde toata lumea isi arunca... gunoaiele?? neah... nici macar p'alea. Dispretuiam tiganii de pe strada (asta mnu cred ca s-a schimbat inca, totusi), maica-mea ma calca pe nervi cu cea mai mica vorba, iar tigarile erau scumpe. Aici, in Occident, totul este minunat.
Locuiesc intr-un orasel turistic din sud-estul Regatului Unit. E minunat aici. Parcuri multe, pline de verdeata; toata lumea sta pe iarba, mananca si citeste. Soarele parca incalzeste mai tare iar apa de la robinet este mai dulce. Pana si pasarelele canta mai frumos. Nu am vazut nici un caine vagabont de cand am venit; oamenii sunt prietenosi si vorbareti... Atunci cand vrei sa traversezi, tot traficul se opreste, fara ca cineva sa claxoneze. Nu urla nimeni pe strazi si nu auzi manele din fiecare telefon mobil din jur. Toate ziarele sunt pline de articole despre actiuni de caritate in care, culmea, oamenii se implica pe bune. La ore, toata lumea este vesela si relaxata; studentii se descalta la seminarii si stau cu picioarele pe masa, ca sa le vina sangele in cap, sa le oxigeneze creierul si sa fie mai destepti.
Muzica este buna, de ziua ta oamenii iti aduc "beutura" ca sa te faci praf. Accentul este adorabil...
aaaaaaaaa...da
Iar prin mijlocul oraselului, trece Stour, un rau cu lapte si miere.

Dincolo de lucrurile astea minunate, nu exista un singur roman care nu isi doreste sa se intoarca dracului in tomberonul lui de tara. Ne strangemin grupuri mici de 3-4 oameni si ascultam muzica romaneasca, patriotica (nici chiar asa:P). Cu mancarea e cam ca la "Moartea caprioarei": "mananc si plang, mananc", mai exact, foarte scarboasa. O bere e 3 lire si ceva in baruri; in supermarket, gasesti si cu o lira (500ml). Mi s-au ingalbenit unghiile si degetele de la atata tutun rulat, pentru ca nu imi permit tigari (mai ieftine de 5 lire nu iti gasesti).
Iar chestia care ma deprima cel mai tare este ca... englezoaicele sunt urate. Mi-e dor de fetele din romania, care arata impecabil mereu. Mi-e dor de cineva anume, care si nemachiata, dimineata, in vama, arata bestial. Mi-e dor de fetele noastre care au buze frumoase, pline si umede. Astea au o despicatura si atat. Mi-e dor de fetele care se epileaza pentru ele, chiar daca nu au prieten. Mi-e dor de fetele care nu put si care se spala la par. Mi-e dor de fetele care isi asorteaza hainele si nu se imbraca folosind o furca.
Mi-e dor de tenul perfect, de ochii minunat conturati, de parul stralucitor, de naturaletea cocheta. Mi s-a acrit de "naturaletea" asta primitiva care inseamna lipsa oricarui interes spre frumusete.
Si dupa ce ca au femei oribile si grase rau, si ca nu gasesc nimic care sa ma ajute sa imi iau gandul de la satena cu ochi migdalati din Bucale, MAI AU SI PRAJITURI NASPAAAAAAA!!!!!

UK sucks....

Niciun comentariu: